Theme Layout

[Boxed]

Boxed or Wide or Framed

[boxed]

Theme Translation

Display Featured Slider

[No]

Featured Slider Styles

[Fullwidth] [caption2]

Display Grid Slider

[Yes]

Grid Slider Styles

Yes

Display Trending Posts

[No]

Display Author Bio

[no]

Display Instagram Footer

[Yes]
CL2425.com. Powered by Blogger.

YYYAAAAAAYYYYY!! New Hair Style:)


I finally did it!!
I was procrastinating ... like forever, but last night after literally yanking the comb out of my oh-so-damaged hair, I realized that the time had come :)

So, I chopped out most of my hair x) (Yo-c salon - Keiko: Reasonable priced and very nice service ♡)

before-*
(had my hair tied back, please ignore the dents :p)

After-*


It's hard to see the hair since it's quite dark in the room, but I feel really anew and fresh!! x)
Yaaaaaaayyyyyyyyyyyyy!!!!
Catalina
75 Comments
Share :

75 comments:

  1. OMG! Looks so good on you! <3

    ReplyDelete
  2. Short hair suits you! Love the bangs

    ReplyDelete
  3. wow it looks amazing!!!! cat ... if you would have cut it a little shorter you would look kinda like Son Ga In from BEG cause of your makeup ... kekeke i love your new hairsyle it rocks ;]

    ReplyDelete
  4. omggg how freakin gorgeous!!!! I love your new hair style!!!

    ReplyDelete
  5. WOW! you look absolutely stunning. I love short hair especially in the summer. You might be the inspiration for my next cut hehe :D

    ReplyDelete
  6. wow!! short hair looks really really good on you~ you look so cuuute~!

    ReplyDelete
  7. awww so cute!!! it looks really good on you. if the was lighter you'd look like jessica from snsd in the genie video!!

    ReplyDelete
  8. omg you look gorgeous!!!!!!!! :D

    ReplyDelete
  9. WOW. you look amazing! short hair + bangs definitely suit you more. make your face looks less ..long. XD

    ReplyDelete
  10. Ooh, it looks so fresh! The cut suits your face very nicely. :)

    ReplyDelete
  11. omg you look sooo cute! ^_^

    ReplyDelete
  12. You look really cute! You look amazing both ways but I LOVE the new look!! I want to cut my hair short but never have enough courage to ><

    ReplyDelete
  13. haha, thanks everyone >_< I feel very happy and overwhelmed
    I just needed a bit of reassurance with the new look :p
    thank you thank you <3

    ReplyDelete
  14. OOh loving your new hair... XD looks cute, young and fresh on you!

    I had it cut to this length a year ago as well, now I'm growing my hair long :)

    ReplyDelete
  15. your new hair looks AWESOME on you!!!!!! :D

    ReplyDelete
  16. wow.. you look beautiful!!!!!

    ReplyDelete
  17. it looks sooo good on you! u look a whole lot younger! but! lol! you are going to miss you long hair!!

    ReplyDelete
  18. wow, it looks great!! ( :
    i also cut my long long hair last year. i've already gotten over mine, but yours look amazing!

    ReplyDelete
  19. I LOVE IT! Though your long hair was also very nice!

    ReplyDelete
  20. Wow! Short hair looks really good on you! Your hair was extremely long before!

    ReplyDelete
  21. wow! not a lot of people look good with that kind of hair cut, but you pull it off really well! looks great on you!

    ReplyDelete
  22. GORGEOUS. you look like snsd jessica in the first 'after' picture. looks so good on you.

    ReplyDelete
  23. You looked pretty with your long hair, but with this hair cut it not only makes you look cleaner but sophisticated. Love it! :]

    ReplyDelete
  24. Oh I want to get this hairstyle too ^^

    ReplyDelete
  25. hi there, you look so cute with the new hair!!
    love your face so pretty!

    ReplyDelete
  26. love it! your look so pretty! doesn't it feel great to cut it all off once in awhile? :p

    ReplyDelete
  27. suits you!!! I also had a new hair cut today! :)

    ReplyDelete
  28. You look so much younger! Not that you look old, ok?

    ReplyDelete
  29. you kinda look like kamenashi kazuya. girl version :)

    ReplyDelete
  30. You look super cute! You're so brave for being able to chop off such a great length! I cut my hair last month and I was only brave enough to chop around 4~5 inches off.

    ♥ Milk

    ReplyDelete
  31. I'm not going to lie that hair cut looks soooooo cute on you. i was surprised you cut that much. but you look sophisticated. i love it. ^_^

    ReplyDelete
  32. Love it! Please show how you did it cause I want to try it too!

    ReplyDelete
  33. you look more pretty and fresh with the short hair :D

    ReplyDelete
  34. I like it! Makes you look younger :)

    ReplyDelete
  35. Really pretty with the fringe! =)

    ReplyDelete
  36. wow..you look good =) You're sooo brave!

    I can never cut my hair that short cos firstly it's not super straight and 2ndly, I hate hair that sticks out at the ends T__T

    ReplyDelete
  37. Yeah! It looks chic and totally cool! Can't wait to see how you look with new make up! :) By the way have you thought of thonging them a little curly like how many Jap girls are having shoulder length wavy hair? Maybe you can do a tutorial on that or something. :)

    ReplyDelete
  38. wow, this cut is EXTREMELY flattering for your face shape!! It kind of reminds me of Tiffany from SNSD!

    ReplyDelete
  39. WOW! GORGEOUS!

    At least yours didn't turn out like mine!

    <33 Rena
    rainbowbriteness.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Wow... you look GREAT with your new hair ^o^

    ReplyDelete
  41. I just recently did the same thing!! I got bored and chopped it all off... But it looks really good on you!! Good choice!!

    ReplyDelete
  42. I LOVE IT!!! It really suits your face shape. Great move! I wish I looked good in shorter cuts. Wonderful!!

    ReplyDelete
  43. Short hair looks really nice on you. The cut really frames your face!

    ReplyDelete
  44. wow short hair looks much better on yu than long hair and thats quite rare for most girls!

    ReplyDelete
  45. really like your hair so very cute. i wanted to ask you what the name of the model who you had posted something about on her earlier how in her pics she was very cute but in real life at a press meeting she looked really weird.

    ReplyDelete
  46. that's lovely!! you look great in yr new hair style! Like you, I've recently cut my long hair, too.

    ReplyDelete
  47. oh it looks nice on you!
    very fresh! :)

    ReplyDelete
  48. wow! Looks so pretty! I LOVE IT :)

    ReplyDelete
  49. WOW this cut looks so... refreshing! I love this new look on you, absolutely gorgeous :)

    <3jimin

    ReplyDelete
  50. OMO!! i love your hairstyle =^^=
    it looks great on you

    ReplyDelete
  51. aww i missed your long hair already T.T

    but you look amazing with short hair though!

    It really frame your face nicely. Short hair make me look old =.="
    i wish i can pull it off like u!

    Oh did u cut it yourself? Cuz that is some skills if u did! haha really good job!!

    ReplyDelete
  52. thats very brave of you to cut it and it suits you well ;]

    ReplyDelete
  53. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  54. Ahhh~ Awesome haircut!!! Hehe I never had long hair cuz I always cut it so now i'm trying to grow it out but ehhg your haircut makes me get one too >_< it looks really good!

    ReplyDelete
  55. It looks good on you!you look really young and fresh now ^
    xx

    ReplyDelete
  56. wow, you look elegant...nice hair

    ReplyDelete
  57. the hair cut suits you so well <3
    i absolutely love it :)

    ReplyDelete
  58. you look gorg with short hair :)
    my hair is getting long too but I had short hair for 2 years! lol.

    ReplyDelete
  59. NO I love your long hair more than this!!!

    ReplyDelete
  60. Its so cute! It suits you more than your hair before. :)

    ReplyDelete
  61. waaaa catalina! that's sooooo pretty! Did you cut it yourself? So pretty!!!

    ReplyDelete
  62. oye.. I didn't cut it myself LOL, I think cutting hair at home requires a lot of skills

    ReplyDelete
  63. well im guessing u can tell it looks great on u by now :) it looks super clean & chic <3

    ReplyDelete
  64. You sure rock short hair! Looks good on you (:

    ReplyDelete
  65. this hair looks super cute on you <3 <3

    ReplyDelete
  66. You are a very pretty person. And your new hairstyle looks very nice ^^ I like you both with long and short hair :)

    ReplyDelete
  67. I love it!!!!!!! you look so beautiful!!!!!!

    ReplyDelete
  68. I love the new hair!
    It looks so good on you.

    ReplyDelete

Follow @CL2425

    limit: 6, sortBy: 'random', template: '
  • ', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run();